26 Aralık 2016

Aşk Laftan Anlamaz Tuna Kiremitçi Özge Fışkın Bana Sebepsin Şarkı Sözleri


Aşk Laftan Anlamaz Tuna Kiremitçi Özge Fışkın Bana Sebepsin Şarkı Sözleri

Aşk Laftan anlamaz dizisinin 24.bölümünün sonunda çalan, ve izleyiciler tarfından çok beğenilen Bana Sebepsin şarkısı Tuna Kiremitçi ve Özge Fışkın tarafından seslendirildi.

Aşk Laftan Anlamaz Tuna Kiremitçi Özge Fışkın Bana Sebepsin Şarkı Sözleri

İster Götür Yanında
İster Bırak Öyle Git
Bir Yürek Var Şuramda
Her Zaman Sana Ait

Bilmem Hatırlar Mısın
Bir Masaldık Olmayan
Gerçeğin Çöllerinde
İki Cahil Fidan

Adını Verdim Bir Yıldıza
Sana Güvenmiş Her Yalnıza
Bana Sebepsin
Yağmur Gibi Yağmaya

Bitsin Artık Bu Issız Gece
Her Cevabın Bir Bilmece
Bana Sebepsin
Yangın Gibi Yanmaya

Aşk Laftan Anlamaz Tuna Kiremitçi Özge Fışkın Bana Sebepsin Dinle


Aşk Laftan Anlamaz Tuna Kiremitçi Özge Fışkın Bana Sebepsin Şarkı Sözleri Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Unknown

0 yorum :

Yorum Gönder