02 Haziran 2016

Kürşat Kargalı Şimdiki Aşklar Bir Oyun (2016) Şarkı Sözleri & Dinle


Kürşat Kargalı Şimdiki Aşklar Bir Oyun şarkı sözleri

Kalmadı hiç güvenim ne aşka ne sevdaya x2
Kime ne getirmiş canım, ayrılıklardan başka x2

Şimdi ki aşklar bir oyun, ben yoruldum çıkıyorum(gidiyorum)
Kalmadı hiç hevesim, artık oynamıyorum
x2

Sevmem artık bir daha, aşıkta olmam asla x2
Ben de aldım dersimi, haydi canım(kızım) yolununa x2

Şimdi ki aşklar bir oyun, ben yoruldum çıkıyorum(gidiyorum)
Kalmadı hiç hevesim, artık oynamıyorum
x2

Nasıl da inanmışım nasılda güvenmeşim x2
Bir gecelik aşk için olmuşuz canım cicim x2

Şimdi ki aşklar bir oyun, ben yoruldum çıkıyorum(gidiyorum)
Kalmadı hiç hevesim, artık oynamıyorum
x3

Kürşat Kargalı Şimdiki Aşklar Bir Oyun şarkısı dinle

Kürşat Kargalı Şimdiki Aşklar Bir Oyun (2016) Şarkı Sözleri & Dinle Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Adsız

0 yorum :

Yorum Gönder